24 Ocak 2009 Cumartesi

Çatal Karam Çingenem

Hatırladıkça içim cız ediyor şu roman mahallesinin kızlarını Pembe, Güllü, Zarife, Meryem hala isimlerini unutamıyorum. Hala arada sıra da gitmeye çalışırım o mahallelerine, bundan 1 yıl önceydi cezaevinden tanıdığım genç bir delikanlı vardı onu ve ailesini tanıdım. Zamanla babasıyla da dostluğumuz pekişti. Onlara romanların arasına gidip gelmeye başladım oradaki dostlukları sevgileri ve arkadaşlıkları pekiştirdim. Babasının adı Ali Osman’dı.

Tabi oraya gittiğimde onların meşhur içki sofraları da eksik olmazdı. Gidip gelmelerim sıklaştığı için aramızdaki samimiyetlikte sıklaşmıştı beni de onlardan biri olarak görmeye başlamışlardı ailece diğer roman çevresi de, yine bir akşam ellerimde büyükçe poşet içinde bira şarap gazoz ve çerezlerle gittim. Ali Osman abi karşıladı ooo bizim oğlan gelmiş diyerek evlerine buyur ettiler. Biraz hoş sohbetten sonra içki sofrasını gelini Pembe hazırlamıştı. Ali Osman abiye yenge yokmu deyince Çanakkale’ye annesinin yanına gittiğini söyledi, oğlanda bu akşam yok dışarıda demişti. Baş başaydık 3’ümüzden başka kimse yoktu. İçkiler arkası arkasıya içilmeye başlandı, mezeler de tükeniyordu. Ali Osman abi daha önceden de alkol aldığı için onun erken sarhoş olmaya başladığını anladım. Ha bu arada gelini Pembe de daha 18 de falandı. Ama Allah varya bir de çocuk doğurduğu halde hala çok güzel bir şeydi. Deli dolu tam bir ateş parçasıydı ara sıra gözüm dalıp gidiyor güzelliğine, kocası da içki içerken ona da içirdiğini bildiğim için ara sıra kayınpederi görmeden kaçamak içiriyordum ona da bu yüzden onunla da muhabbetim koyulaşmıştı. Bu arada Ali Osman abi iyice sarhoş olmuştu. Arada bir kendinden geçiyordu Pembe de zaten onun sarhoş olmasından dolayı çekinmemeye başlamıştı derken bazen gözlerimin bakışlarını yakalıyordu. Pembe ye kocan nerde kız dedim oda dışarı da aylak arkadaşlarınla kim bilir nerelerde içiyordur diyerek, oda babası gibi şişenin dibini buluyor hep sözleriyle dert yanmaya başladı. Ah be güzelim bir insanın senin gibi böyle körpe güzel bir karısı varken hiç dışarı çıkarmı yaa deyince o da ah bir de evde dursa zaten evde dursa da içkili oluyor hemen sızıyor diyerek sitem etmeye başladı. Bakışlarımı da bu arada ondan alamıyordum. Ahh ahh dedim benimde böyle güzel bir karım olacak değil bir çocuk 2. çocuğu bile karnına koyardım deyince gülüşmeye başladık. Ona da iltifatlar etmeyi eksik etmiyordum. Ama bak sende çok güzelsin ya keşke benim de senin gibi genç ve güzel bir karım olsa yanından bile ayrılmam deyince, a be ağabeycim bu çocuğu bile sarhoş kafayla oldu nasıl olduğunu o bile bilmiyor. İçki yüzünden evde zaten durmuyor ki dışarıda içip içip eve gelince de sızıp zıbarıyor. Ben zorlarsam oluyor o iş bile diyerek rahat rahat anlatmaya başladı, anlattıkça onunla daha da samimi olmuştuk. Haa bu arada Ali Osman abi iyice sızmıştı sadece bana sakilik yapıyor Pembe. Kocan ne zaman gelir deyince sabaha karşı iyice sarhoş gelir yatar sızar beni bile görmez aramaz abi deyince ben daha da rahatlamıştım. Oda konuşurken benim gözlerimin içine bakmaya başlamıştı içim cız etmeye başladı içimden bakalım bu akşam ne olacak diye geçirme ye başlamıştım. Derken kız Pembe otur yanıma sende iç benimle yalnız içilmiyor yaa deyince zaten oda içmek istiyordu. Yanı başıma oturdu ve beraber içmeye başladık birden ellerin den tutarak şimdi sen benim karım olacanda ben bu kadar bile içmem seninle sabaha kadar deyince gülmeye başladı ve eee dedi. Ne eesi kız dedim o kadar güzelsin ki dedim seninle sabaha kadar sevişecem vaktin nasıl geçtiğini bile anlamam, dizinin dibinden ayrılamam valla deyince Pembe’nin yanakları kızarmaya başladı ahh keşke bende istemem mi dedi. Bende ee dedim e simi var sabaha kadar bende mest ederim deyince bu sözden cesaret alarak Pembe’nin dudaklarına yapıştım. Baştan tepki verdi iyice kollarımın arasına sarmalayınca diretmeyi bıraktı gözlerini kapatarak kendisini bana bıraktı. Dudaklarını vantuz gibi emmeye başladım elimle hafifçe tişörtünün üstünden göğüslerini ellemeye başladım. Birbirimizi okşayarak oracıkta sevişmeye başladık ara sıra ellerimi bacaklarının arasına atınca bacaklarını okşamam için iyice açıyordu. Bir ara dur burada olmaz babam uyanır fark eder yan odaya geçelim dedi. Anlaşılan oda benim kadar istekliydi benden böyle saldırmayı görünce onunda iyice canı istemişti anlaşılan. Ali Osman ağabeyin üzerini örttük arkadaki küçük odaya geçtik. Pembe’ye kocan dedim, oda geldiği belli olur zaten geçer yatar sarhoş oldu mu beni bile aramaz, gündüzden beri yok belki de kaynanamla beraber gitmiştir deyince iyice rahatladım. Yandaki küçük odaya geçmiştik ayakta dudaklarına yapıştım tekrar ayakta sevişmeye başlamıştık. Daha doğrusu ben onu ayakta sevip okşamaya başladım sadece bana ayak uydurmaya çalışıyordu. Pembe dur yatağa geçelim dediğimde azdın mı iyice diyerek gülerek yatağı açtı ve ayakta beni soymaya başladı. Onun da gözlerinin içi gülüyordu onunda iyice kanı kaynamıştı ki gözünü bir şey görmüyordu. Sevgiye sevilmeye açtı anlaşılan bu yüzden de bana fazla direnmedi. Bende üzerindeki tişörtü çıkarttım küçücük göğüslerini örten belli belirsiz bir sutyen vardı onu da çıkarttım. Eteğiyle birlikte külotu da çıkarttı. Karşımda körpecik bir hatun duruyordu nasıl bununla sabah olmazdı ki ayakta tekrar dudaklarına yapıştım vantuz gibi emmeye öpmeye başladım. Ellerimle de her yerini okşuyordum bir ara dur kuduruk dur gel yatağa diyerek yatağa uzandı bacaklarını da açarak beni de üzerine çekti. Başladım yavaş yavaş bütün vücudunu okşamaya okşuyor sıkıyordum. Ufacık göğüslerine hasta olmuştum onları emmeye sıkmaya başladım. Bir elimi de aşağıya kaydırarak ufacık fındık amına getirdim amını sıkmaya okşamaya başladım. Dudaklarını ısırarak ohh lamaya inlemeye başlamıştı altımda sanki bir ceylan gibi kıvranıyordu o kıvrandıkça ben daha çok azıyor kuduruyordum. Elini alarak sikime götürdüm ve okşa dedim meraklı gözlerle okşuyordu. Daha önce böyle sevişmediği belliydi bu arada onu öpüp okşamaya devam ediyordum. Böyle yaptıkça onun daha da hoşuna gidiyor isterikleşiyor daha da azıyordu. Meraklı bakışını sorduğumda oda bana Emrah (kocası) beni böyle adam gibi sikmedi ki sarhoş kafayla sikiyor işi bittimi dönüp arkasını yatıyor böyle sevişmeyi sende gördüm deyince hoşuna gitmedi mi kız dedim. Gitmez mi ilk defa adam gibi sevişmeyi sende gördüm dedi. Benimde hoşuma gitti daha çok Pembe ye saldırmaya başladım onu kudurtmak istiyordum onun da hoşuna gittikçe daha da mest oluyordu bacaklarını daha açıyordu. Ama benim amacım hemen sikip işi bitirmek değildi. Yavaşça sikimi eline alarak meraklı gözlerle bakıyor sikime 31 çekiyordu. Al ağzına diyerek sikimi ağzına yaklaştırdım ilk defa alacağı için gözleriyle de beni izliyordu her dediğimi de eksiksiz yapmaya çalışıyordu nede olsa benimle ilk yapışıydı.

Hoşuna da gitmişti hani, sikimi ağzına götürdü ama acemice diliyle yalıyor ağzına sokmaya korkar gibiydi bende saçlarından tutarak sikimi ağzına sokmaya çalışıyordum. Yavaşça sikimin başını ağzına almaya çalıştı zorda olsa sadece sikimin başını sokup çıkarıyordu derken daha sonra alışınca sikimin hepsini ağzına alarak sikimi somurmaya başlamıştı. Zorlandığı için bazen dişleriyle ısırıyor beni daha çok delirtiyordu. Daha sonra 69 pozisyonuna getirdim ben onun fındık gibi amını yalıyor oda sikimi ağzına alarak vantuz gibi emmeye çalışıyordu. Tekrar bacaklarını iyice açarak beni üzerine çekiyor hadi artık gir içime seni istiyorum diyordu. Bende yavaşça üzerine çıkarak yerimi aldım sikimi eliyle tutarak amının dudaklarına yerleştirdi. Artık içine girmemi istiyordu bu kadar istekli birini daha fazla beklemeden yüklenmeye başladım gözlerini kapatmış iniltiler arasında dişlerini sıkarak içine girmemi bekliyordu. Yavaşça sikimin başını soktum ama amı ateş parçası gibi yanıyordu. Hafif bir çığlık attı hemen dudaklarımı ağzına yapıştırdım öpmeye başladım bağırmasın diye sikimi de yavaş yavaş sokmaya devam ediyordum. Zorlandığı her halinden belli oluyordu biraz duraksadım durma devam et dercesine beni kendisine çekiyordu. Bende dudaklarına tekrar yapıştım bağırmasın diye sikimin kalanını birden soktum dudaklarına yapıştığım için bağırdı ama sesi fazla çıkmamıştı ve artık hızlı hızlı sikmeye başladım. Bir müddet sonra alıştığı iniltilerinden anlaşılıyordu. Hafifçe üzerinden kalkarak hızlı hızlı sikimi sokup çıkarmaya pompalamaya başladım. Deliler gibi başını sağa sola sallıyor daha daha çokkk diye yalvarmaya başlamıştı.

Altım da kıvranıyordu iyice kudurmuştu. Bende coştukça coşuyordum kendimi bu kadar isterik görmemiştim. Eee böyle körpe amı kim bulsa kudurur herhalde daha sonra köpek pozisyonuna getirerek arkasına geçtim arkadan amına tekrar yavaşça soktum bu sefer hiç geri çekmeden hepsini soktum artık oda alışmıştı ki çığlık yerine ohh ları ve iniltileri yükseliyordu kulaklarımda. Oda bana karşılık veriyor sevişmenin ve sikişmenin zevkini çıkarmaya çalışıyordu. Hızlandıkça hızlanıyor arkadan amını parçalar gibi sikiyordum oda bana eşlik etmek için kendisini bana ittiriyordu ritmi tam tutturmuştuk. Bu arada Pembe sanırsam bir sefer boşalmıştı bende hazırdım artık boşalmaya geliyorum dediğimde. Korunuyorum içime boşal seni içimde hissetmek istiyorum dedi. Bende sikimi kökleye kökleye boşalmaya başladım. Sanki bir volkan patlaması gibi boşaldım. Rahatlamıştım hemen yanına yatarak Pembe’yi sevip okşamaya başladım harikaydın ne zamandan beri senin gibi genç ve güzel bir bayanla sevişmemiştim dediğimde bana dönerek bende ilk defa adam gibi sevişen ve doya doya sikişen biriyle oluyorum. Belki inanmayacaksın ama Emrah’la bile böyle sevişmedik dediğinde benim gururumu okşamıştı. Sevinmiştim onun böyle konuşması hoşuma gitmişti. Ben bir sigara içtikten sonra ben gideyim artık dedim. Bu kadar mı seni sabaha kadar salmam olmaz demeye başlamıştı sikimi de okşamaya tekrar sertleştirmeye başlamıştı bile hoşuna gitmiş olacak ki hemen sikimi ağzına alarak yalamaya başladı. Beni salmaya niyeti yoktu derken sikimi de somuruyordu.

Böyle isteğe de hayır denmezdi herhalde bende sikimi ağzına vererek iyice emmesini sağlıyordum. Ellerimle de göğüslerini okşamaya başlamıştım bile. Tekrar deliler gibi sevişmeye daha doğrusu benden çok o daha fazla çaba sarfediyordu. Bu sefer beni alta yatırarak üzerime çıktı sikimi eline alarak üzerine oturmaya başladı. Bir seferde sikimin tamamını içine alarak yavaş yavaş üzerine oturup kalkmaya başladı. Giderek hızını arttırdı. Hızlı hızlı oturup kalkıyordu sikimin tepesinde. Bende alttan göğüslerini ve vücudunun her tarafını okşuyordum. Eğilerek dudaklarımı öpüyor vantuz gibi emiyor somuruyor anlaşılan Pembe iyice kudurmuş sikimin zevkine varmış hiç bırakmak gibi bir niyeti yoktu. Daha sonra yan yatırdım arkadan bacaklarını iyice açarak sikmeye devam ettim. Oda bana eşlik ediyordu. Yine ritmi tutturmuştuk daha sonra bacaklarını omuzlarına kadar getirince her tarafı kabak gibi karşımdaydı tekrar sikimi amına daldırarak hoyratça sikmeye başladım. Artık tamamen ohhlamaları ve zevk iniltileri duyuluyordu. Elleriyle de beni kendine çekerek daha derinlerine kadar inmemi sağlıyordu. Bu arada aklımda ne kadar pozisyon varsa Pembe’de deniyordum.

İkinci sikişimiz daha uzun sürdü bende iyice tükenmiştim böyle genci doyurmak kolaymıydı ki. Gene bu arada pembe boşalmış benimle beraber ikinciye boşalacak zevkin doruklarına erecekti. Geliyorum aşkım tatlım benim çatal karam çingenem diyerek boşalmaya başlamıştım. İlkinden daha şiddetli olmuştu boşalmam. Yorgunluktan üzerine yığılmıştım okşuyor beni öpücük yağmuruna tutuyor bana ilk defa kadınlığımı hatırlattın diyordu. Nerede olursa olsun artık seni bırakmam sarhoştan bana bi bok olmaz adam da olmaz al beni nereye istersen götür senin kölen olayım diyordu. Bende bu sözler karşısında gurur duyuyordum böyle bir genci sexe doyurabildiğim için mutluydum.

Kalkmaya çalışırken bir daha demez mi. Olmaz bu gecelik bu kadar yeter başka zaman fırsat olursa istediğin kadar yaparız dedim. Ama istersen seni başka yere götürürüm orada daha rahat saatlerce hatta istediğin kadar devam ederiz diyerek beni bırakmasını söyledim. Bak nerdeyse sabah olacak sende geç kocanın yanına bende burada 2-3 saat uyuyayım diyerek onu yandaki tek odalı evine yolladım. Saat 11’e doğru beni kaldırdı. Baktım benden başka evde kimse yoktu sadece gene ikimiz vardık nerdeler deyince babasıyla hurdaya gittiler akşama kadar gelmezler diyordu. Evde ne varsa kahvaltılık önüme koymuş hatta komşudan çocuğa diye bal bulmuş getirmişti. Bu ne kız balına kadar hepsini dizmişsin deyince gülümseyerek sen hakettin bunları akşam dedi. Yanı başımdan da ayrılmıyordu. Kız fazla sokulma gelen olur deyince yandaki komşu kızından başka kimse bilmiyor evde olduğumu kaynanam olmayınca kimse gelmez merak etme sen zaten kapıyı da kilitledim arkadan kimse gelemez dedi.

Yavaş kız içime düşecen nerdeyse deyince ellerinle bana kahvaltı yaptırıyordu. Fettan demez mi bitir kahvaltını da diyerek gülmeye başladı bu arada bacaklarımı da okşuyordu. Ne o kız akşamki yetmedi mi sabah sabah bu ne hız derken de ballı kaşığı da ağzıma sokmaya çalışıyordu. Anlaşılan senden sabah sabah ta kurtuluş yok galiba deyince surat asarak kimsecikler yok zaten seni burada kimse bilmiyor. Beni böyle boş bırakıptamı gidecen yani diyerek istesen de gidemezsin salmam seni hakkımı vermeden diyerek gülüyordu.

Tamam tamam anlaşılan senden kurtuluş yok diyerek kaldır sofrayı deyince bir çırpıda ortalığı kaldırdı ve arka odaya geçerek bir çırpıda soyunmuş bile kapıyı açarak çıplak vaziyette hadi gel diyordu odaya geçtiğimde beni kendi elleriyle soydu gündüz vakti olduğu için bana meraklı gözlerle bakıyordu yavaşça pantolonumu ve külotumu indirince benim haşmetlide önünde açıktaydı. Eline alarak yavaş yavaş okşamaya başladı. İnceler gibiydi anlaşılan gece karanlığında ne olduğunu pek görememişti gözlerini açarak meraklı gözlerle bakıyordu. Yavaş yavaş ağzına alarak somurmaya başladı. Derken yatağa uzandı bende onu dudaklardan başlayarak öpmeye yalamaya başladım. Daha sonra portakal büyüklüğünde ki göğüslerini öpmeye başlıyorum derken ufacık akşam hatırını sorduğum amına iniyorum diliminle yalıyor amını açarak dilimi taaa derinliklerine kadar sokuyordum. Altımda kıvranıyor ohları ve iniltileri yükseliyordu. Daha sonra yerimi alarak bacaklarını iyice açtım omuzlarına kadar getirdim ve sonra sikimi amına dayayarak yavaş yavaş sokmaya başladım. Geri çekilmeden dibine kadar soktuktan sonra üzerine iyice yüklendim bütün vücudumla onu eziyordum ama o bana gülen gözleriyle bakıyor beni okşuyordu derken hızlanmaya sokup çıkarmaya başladım. İniltileri odanın duvarlarında yankılanıyordu tırnaklarıyla da vücudumu tırmalıyordu. Daha sonra ters çevirerek arkadan derken ne kadar pozisyon varsa deneyerek Pembe’yi siktim.

Tekrar altıma alarak bacaklarını omuzlarına kadar getirdim hızlı hızlı pompalayarak boşalmaya başladım. Gündüz sikişi görerek daha hoş daha tatlı oluyordu. Daha sonra hadi seni yıkayayım da öyle göndereyim diyerek beni banyo ya götürdü. Bir güzel yıkayarak orada tekrar sikimi ağzına alıp dikleştirdi. Arkasını dönerek hadi deyince banyo da da bir posta geçtikten sonra yıkanarak çıktık. Ama bende de adım atacak hal kalmadı giyinerek gitmek üzere taksi çağırdım. Yolun başına gelmesini söyledim ben ona her şey için teşekkür ederken dudaklarımdan öperek ister gel ister çağır nereye dersen gelirim diyerek beni uğurladı. Kimseye görünmeden uzaklaşarak taksiye bindim ve gittim ama daha sonra çok görüşüp beraber olmamıza rağmen orada ki geceyi ve günü hala unutamıyorum.

1 yorum:

  1. selam arkadaşlar biz meral ve meltem iki aekadaşız beraber çok güzel vakit geçiriyoruz aramızda bir erkek olsa çok daha iyi olacak kendine güvenen erkekler arasın 0535 500 0565
    0535 675 1434

    YanıtlaSil