22 Ocak 2009 Perşembe

Azginlar Gibi Seks Hikayeleri

bir gün sevgilim ve benn msn de konuşuyorduk sevgilim bana cam açalım dedi bnde tmm dedim kamera açıldıgında sevgilim çırılçıplaktı ve 31 çekiyordu seni yanımda ve azgınca sikerken hissediyorum kendimi dedi bana bnde bise gel bende çokk azgınım dedim zaten ailemde 2 günlügüne ankaraya gidmişti bn sevgilimi beklerken birden kapı çaldıı ve gelen azmış sevgilimdi hemen ebnim boynuma atlayıpp beni deliler gibi öpmeye başladı birbirimisin dudaklarını yedik resmen o beni öperken bn onun o güsel sikini okşamaya başladım süqersin bebegim deyip bni yataga yatırdı hemen üstümdeki adiyi çıkartıpp memelerimi okşamaya v yalamaya başladııı sonra bn onun üstündeki herşeyi çıkartıpp 25 cm sikini yalamaya başladımm sonra ona güsel bir sitiriptiss yaptım ve onun siki çokk uzamış ve taşş gibi olmuştu dayanamıyıpp beni yataga yatırıppp amımı yalamaya başladı bnde ona sik beni diyee yalvarıyordumm ve en sonunda içime girdi o ankii histegim zevki anlatamam zevten hiçbir acı hissetmiyordum sonra bana çoq hıslı bir şekilde sokup sokup çıkardı

1 yorum: