22 Ocak 2009 Perşembe

Kocam Yokken Yazlikta Seks Hikayeleri

Ben 32 yaşında 11 yıllık evli çocuksuz ve bakımlı bir kadınım kocam benden 20 yaş büyük müteahhitlik yapıyor cinsel problemler yaşıyorduk ama böyle kabul etmiştik eşim de sertleşme erken boşalma vardı ayrıca cinsel organı sadece 10-11 cm kadardı. Bundan 3 yıl önce yaz yeni başlıyordu zannederim mayıs ayı ortası gibiydi Şile’deki yazlığımıza gitmiştik akşam üzeri bir telefon geldi eşimin İstanbul’a dönmesi gerekiyordu istersen burada kal dedi bende kalmak istedim. Saat 9 gibi olmuştu kapı çaldı geldiğini zannederek açtığımda birden içeri birkaç kişi girerek ağzımı bir şeyle kapattılar kendimden geçmiştim. Kendime geldiğimde gözlerim, ağzım, elim ve ayaklarım bağlı çek-yat ta yatıyordum 3-4 erkek sesi vardı aralarında konuşuyorlardı kımıldamamdan dolayı bir tanesi Kendisine geliyor dedi birisi omzumdan tuttu hafif ürpermiştim o anda çıplak olduğumu hissettim kalın sesli ve emredici bir ses: -Eğer rahat durursan bağlarını çözerim zaten etraftaki yazlıklarda kimse yok sesini de duymazlar bize zorluk çıkarma tamam mı? dedi kafamı sallayarak onayladım. Sadece gözlerimi ve ağzımı açtılar etrafımda 35-40 yaşları arasında 4 erkek vardı çırılçıplaktım çok utanmıştım ne olur üzerime bir şeyler verin dedim biraz önce konuşan şefleri olan adının sonradan Resul olduğunu öğrendiğim kişi: -Hayır böyle durman lazım böyle olması o pezevenk kocanın yüzünden. Dedi bu arada isimleri Haydar ve Hüseyin olan ikisi gelerek vücudumu okşamaya başladılar Hüseyin memelerimin çok güzel olduğunu söylüyordu Haydar ayaklarımı çözüp ayırarak amcığımı okşamaya başlamıştı –Oh ya ne kadar güzel küçücük ve daracık bir amcık diyerek ağzını dayayıp yalamaya başladı tuhaf şeyler hissediyordum nefret çaresizlik zevk bu arada Hüseyin ellerimi çözerek pantolonunu indirip dimdik olmuş 17-18 cm.lik sikini elime tutturdu okşa diye emretti oda memelerimi yoğuruyordu, Haydar da soyunmuştu bacaklarımı iyice ayırarak yerini alarak Hüseyin’inkiyle aynı boyutlardaki sikini amcığımın dudaklarının arasına sürtüyordu yavaşça itekleyerek başını içime yerleştirdi hiç hissetmediğim bir şekilde heyecanlanmıştım sanki kızlığım yeniden bozuluyordu hafifçe inlemiştim bunu fark ederek sırıttılar bu arada kenarda dikilen Ali de soyundu siki iyice kalkmış kocaman bir şeydi herhalde 21-22 cm vardı bu arada Hüseyin yavaş yavaş yarısına kadar sokmuştu bende ıslanmıştım böyle gidip gelirken birden yüklenerek hepsini içime soktu nefesim kesildi bir müddet böyle bekleyip hızla gidip gelmeye başladı Ali yanıma gelerek o kocaman sikini ağzıma uzattı Al ağzına diye emretti artık ne derlerse yapıyordum ama sadece korkudan değildi saklamaya çalışsam da zevk alıyordum bu arada Hüseyin içimden çıkarak boşaldı yerine Haydar geçmişti içime sokunca benimde orgazmım başladı bunu fark edince zevk almaya başladı kaltak diye seslendi Resul sadece seyrediyordu Haydar içimden çıkarak domaltıp arkadan amcığıma soktu bir yandan da arkamı parmaklıyordu biraz sonra 2 parmağını birden sokmuştu, Ali birden ağzıma boşalmaya başladı kafamı çekmeye çalıştım ama çekememiştim bir kısmını yuttum ilk defa yutmuştum hafif tuzlu bir tadı vardı bir yandan da ağzıma boşaldı hiç değilse o kocaman şeyi sokmayacak diye seviniyordum bu sırada Haydar içimden çıkararak götümün üzerine boşalmaya başladı, boşalmasına rağmen inmeyen sikini kendi dölü ile kayganlaştırarak biraz evvel 2 parmağını soktuğu götüme dayayıp iteklemeye başlamıştı yalvarmaya başlamıştım; arkadan hiç yapmadım sokma lütfen diye ama dinlemiyordu başı girmişti canım yanıyordu Haydar biraz sabret birazdan zevk alacaksın diyerek zorlayarak hepsini soktu içimde duruyordu biraz bekleyince alışmıştım sanki içerde bir zevk noktasına değiyordu hafifçe kalçalarımı oynatınca oda sokup çıkarmaya başladı Hüseyin’in siki hafifçe kalkmıştı getirip ağzıma verdi arkamdan Haydar dayanınca Hüseyin’in siki gırtlağıma kadar giriyordu Haydar arkama boşalmıştı içimden çıkınca uzanmıştım Ali gelerek bacaklarımı araladı baktım o koca yarağı tekrar dimdikti ona yalvararak ne olur sokma seni tekrar ağzımla boşaltayım senin ki çok büyük alamam dediğimde nedenini anlamadım 4 üde gülmeye başladı Ali alırsın bak hem de nasıl zevk alarak alacaksın hem bu bir şey değil dedi itiraz etmeye devam ettiğimde direnme kaltak bunu öyle veya böyle alacaksın işte diyerek o kocaman sikini eliyle tutarak amcığıma sürtüyordu başını dudaklarının arasına yerleştirdi heyecandan dudaklarım kurumuştu yavaşça başını soktu yırtılıyor gibiydim ama klitorisimdeki yoğun baskı da müthiş değişik bir his veriyordu kalçalarımdan kucaklayarak içime doğru yavaşça koydukça bayılacak gibi oluyordum az sonra o alamam dediğim yarağın tamamı içimdeydi girip çıktıkça Ali’nin o koca taşakları şap şap götüme vuruyordu bu arada Hüseyin gelerek abi üzerine oturt dedi Ali çıkarmadan dönerek beni üstüne aldı belimden tutup indirip kaldırıyordu bu sırada Hüseyin arkama geçerek tükürüğü ile götümü ıslatarak 2 parmağını soktu Haydar’ın dölleriyle ıslak olan götüme rahatça girdi Ali iyice sokarak beni kendine çekti Hüseyin arkama dayamıştı tanrım ikisi birden sokacaktı direnmeye çalıştım ama kımıldayamıyordum bile bu arada Hüseyin götüme sokmuştu bile tanrım neydi böyle sokar sokmaz titreyerek orgazm olmaya başladım böyle bir şey hiç yaşamamıştım sanki bitmek bilmiyordu Ali Haydar’a bu kaltak sikimi amıyla öyle bir sıkıyor ki sanki kopacak diye gülüyordu Haydar’da inlemesinden belli demek ki kocası bunu doğru dürüst sikemiyor dedi inlemelerimin o zaman farkına vardım ve Ali ile Haydar ikisi birlikte içime boşaldılar ve çıktılar perişan bir halde yığılıp kalmıştım. Resul çocuklar bırakında biraz dinlensin dediğinde hala bitmediğini anlamıştım Resul Ali’ye banyoya götür dedi Ali beni alarak banyoya götürdü iyice yıkanmamı istedi sıcak suyun altında uzun süre durdum amcığımın dudakları kızarıp şişmişti götüm acıyordu ılık suyla hafifçe ovaladım Ali gelerek beni çıkarıp tekrar salona indirdi Resul nasıl biraz rahatladın mı diye sordu kafamı evet anlamında salladım ben banyoda iken viski açmışlar hepsinin elinde 1 er kadeh vardı Resul Haydar’a bana da ikram etmesini söyledi ben içki kullanmadığımı söylediğimde her şeyin bir ilki vardır bak daha önce arkadan da sikilmemiştin ama zevk aldın dedi ve pekala sana başka türlü ikram edeyim o zaman diyerek soyunmaya başladı iri bir vücudu vardı en son kilotunu indirdiğinde biraz önce Ali’ninkine büyük dediğimde neden güldüklerini anladım onunki bunun yanında küçüktü herhalde 26-27 cm uzunluğunda ve kalın simsiyah bir şeydi ağzım açık bakakalmıştım o elindeki geniş viski bardağına başını soktuğunda ancak sığmıştı oradan çıkararak ağzıma uzattı buradan tat dedi hayır dediğimde beni zorlama dedi bende olmaz dedim bu sefer suratıma bir tokat yapıştırdı üzme beni dediğimi yap sen daha çok üzülürsün dedi mecburen yaklaştım bir elimle kavrayamıyordum başını almak için ağzımı açtım sığmıyordu kenarlarından yalamaya başladım al ağzına diye emretti iyice açarak başını soktum zor nefes alıyordum ağzımdan çekip yere yatırarak memelerimin arasına sıkıştırıp bir müddet bu şekilde gidip geldi diğer üçü seyrediyordu sonra kafasını bacaklarımın arasına sokup dudakları iyice şişmiş amcığımı yalamaya başladı dilini ta içime kadar sokuyordu yalayarak memelerime geldi memelerimi emerken yarağını tutarak amcığıma yerleştirmeye çalışıyordu ben direnmeye çalışıyordum ama başaramıyordum tükürüğüyle ıslanmış amcık dudaklarımın arasına yerleştirdi ağzımı dudaklarıyla kapatıp birden itekledi sadece başı girmesine rağmen canım çok yanıyordu bağıramıyordum da biraz bekleyip tekrar iteklediğinde kendimden geçtim bayılmışım biraz sonra ayıldığımda tamamı içimdeydi herhalde yırtılmıştı içimden çıkardığında sanki içim onun sikiyle dışarı çıkıyordu kanamıştı bir yandan ağlıyordum Resul bu sefer kendisi banyoya götürdü ılık suyla kompres yaparak amcığımı yıkadı ve küvetin kenarına domaltarak tekrar içime girdi bu sefer ilki gibi acımıyordu bunu aldığıma kendim bile inanamıyordum dibine kadar sokup çıkarıyordu ama sanki karnıma dayanıyordu içimde bir yerlere değdikçe bazen elektrik çarpmış gibi oluyordum içimden çıkarıp içeri geçtik hepsinin yarağı tekrar kalkmıştı Resul Ali’ye uzan divana dedi götümü kremleyip Ali’nin koca yarağının üzerine oturttu sırtım Ali’ye dönüktü Ayaklarımı Ali’nin dizlerine koymuştu Resul’de gelip amcığıma sokmuştu alamam zannettiğim 2 yarakta içimdeydi sanki birbirine değiyordu Haydar’da kenarda dikilip ağzıma soktu inlemeye başlamıştım bu durumda yarım saat gidip geldiler kaç kere orgazm oldum bilmiyorum bir ara kısa süreli tekrar bayılmışım ama bu sefer acıdan değildi orgazmın sonu gelmiyordu sanki hepsi birden içime boşaldılar ve toplandılar yığılıp kalmıştım Resul; - Kocan olacak pezevenk borçlarına sadık olsun kendisine söyle yoksa bir daha ki sefere onu da sikerim diyerek gittiler. Gerçi beni cezalandırdılar mı bilmiyorum ertesi gün kocam gelene kadar öylece yattım bir ara aynada önüme ve arkama baktığımda deliklerim kocaman olmuştu. Kocama durumu anlattığım da ne yapalım sineye çekelim bunlara çok borcum var dedi ancak anlatırken zevkten bayıldığım kısmını anlatmadım tabi ama artık küçük sikiyle beni sikmesine izin vermiyorum o zamandan beri iri yaraklı erkekleri kendisi buluyor bana, bulamadığı zamanda geçenlerde aldığı 30 cm.lik vibratörü kullanmasına izin veriyorum. Herkese sevgiler.

1 yorum: