22 Ocak 2009 Perşembe

Kucaginda Seks Hikayeleri

Ertesi gün pazardı.p.tesi günü nasıl olacak diye düşünüp durdum,beni hafifmi görecek falan derken mecbur işe gittim Korktuğum gibi olmadı,sanki hiç yaşanmamıştı günaydınlaştık ben odama geçtim,büra 3 oda bir salon büyük bir daireydi.kahve kahvaltı derken müşteriler gelmeye başladı taa akşama kadar pek yalnız kalamadık,ayrıcada kalmak istememiştim,2 gün önce ormanda beni deli gibi siken adamlaydım çünkü. İş yerinde başlayan ilk araba maceramdan sonra artık patronum Niyazi bey le sizli bizli değil senli benli olduk. Çıktığımız yemekten sonra büyük bir iş aldığımızı anlattı . Geçirdiğimiz o geceden sonra patronumun gözüne girdim maaşıma 1000 ytl zam yaptığını anlattı Bana bu defa 1000 ytl verdi alış veriş yap yarın gürüşürüz dedi, Siz buradamısınız dedim -evet bir arkadaşım gelecek çalışacağım dedi Çıktım dışarı mağazaları dolaşıyorum,ne kadar seksi ne kadar iç gıcıklayıcı elbise varsa aldım,tabiî ki iç çamaşırıda Telefonum çaldı eşim -Aşkım ben sizin işyerine yakın bir yerdeyim,orada buluşalım hava yağışlı beni bekle dedi Tamam dedim işyerine gittim,patronun gittiğini düşünerek anahtarımla kapıyı açtım,odama geçtim geçerken baktım patronun odası kapalı gitti dedim kendi kendime Aldığım elbiseleri denerken tam iç çamaşırlarımlayken birden kapı açıldı,içeriye erkan geldi bu bana sus işareti yaptı bende ona şimdi kocam gelecek dedim bana -gelsin yavrum oda katılsın bak içeride arzu,arzunun kocası,ali ve Niyazi var dedi aralıktan baktım evet oradalardı ve hepside çırıl çıplaktı Niyazi yine arzuyu kucağına almış ayakta sikiyor,arkadanda ali sokuyor kocasıda ağzına veriyordu,erkan hemen harekete geçecek oldu -hayır,olmaz kocam gelecek anlatacağım isterse yaparız dedim onu içeri yolladım Kocam 10 dakika olmadan geldi kapıyı açtım yavaşça içeri aldım olanları tam anlatırken patron kucağında arzuyla gelmezmi,kadının içine sikini sokmuş off off diyerek odama daldı,kocamı görünce -Haydi sende katıl bak bu kadın bir sikişiyor aklın durur dedi Arzu niyazinin kucağından doğru kocamın önüne eğildi fermuarı açıp sikini yalamaya başaladı patronum -gördünmü sana dediğim kadar var değimli dedi kocam başını hafifçe sallayarak üzerini çıkararak saçlarından sıkıyor ağzında büyüyordu,erkan kafayı bana takmış hemen orada bitiverdi,zaten elbiselerim yok gibi başladı öpmeye Bu arada kocam arzunu arkasına geçti ve götten sikmeye başladı,onlar tempoyu arttırdıkça Niyazi yanıma geldi o kocaman sikini yine ağzıma verdi. Daha 2 gün önce sikmişlerdi hemde 2 şer defa ama daha iyileşmeyen göt deliğimi tekrar deldirecektim,erkan amıma bir girdi neredeyse niyazinin sikini ısıracaktım,sonra arzunun kocası geldi,küçücük bir siki vardı ya 8 yada 10 cm Çok ilginç oldu,ali sikini arzunun kocası niko ya verdi niko deli gibi yalıyordu resmen kıskandım benden daha iyi hüüpp diye çektiriyordu.patronum nıkonun göt deliğini parmaklamaya başaladı ardından sikini dayadı,bir iki itmeden sonra önce ucunu sonra tamamını koydu,şimdi karı koca baş başa dudak dudağalar arkalarında iki erkek bunları sikiyordu. Erkan hemen oraya geldi tan ikisinin ortasına oturdu,sikini ikisine bir den verdi ikiside deli gibi yalıyorlardı,erkan bir boşaldı aman o ne fena öyle arzunu yüzü gözü,niko nun ağzı burnu sperm doldu,kocam geldiğinde saat 17 civarıydı Mola verdiğimizde saat 21:30 olmuştu,hiç kimse boş durmuyorki herkez,beni arzuyu ve niko yu sikiyordu. Müsaade isteyip eve doğru yola çıktık,evimizle iş yeri 15 dakika mesafede ,tam 12 de evdeydik,ertesi gün işe gidemedim. Amım alev alev yanıyor,göt deliğimde sızlıyordu,ben bu adamlarla ne yapacağım bilemiyorum,ertesi sabah uyandığımızda kocamla yine seviştik,kocam bana niko gibi kendimi siktireyimmi ne dersin diye sordu Cevabını anlatacağım Hoşcakalın,bana yazın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder