22 Ocak 2009 Perşembe

Otobuste yasli bayanla asker

selam benim adim mert ben 2 yil once istanbulda asker idim bir gün hafta sonu iznine cikmistim yarim saatlik bir otobus yolculugu yapacaktim.bindigim otobus doluydu sadece 45-50 yaslarinda bir bayanin yani bostu,ama bayan cok seksi biriydi ,musade istedim memnuniyetle dedi ve yanina oturdum.benimle sohbet etmeye basladi bana cik sicak davraniyordu arada bir eliyle bacaklarima dokunuyordu. o bacaklarima dokununca sikim kalkmaya baslamisti buda farkindaydi ve yuzume bakarak gulumsedi basi ilede sikimi gostererek hayirdir dedi,ben utanmistim eliyle pantolonumun ustunden sikime dokunuyordu.yalamami istermisin dedi ben seslenmedim ama benimde istedigimi anlamisti.ama otobuste pek agzina alacak durum yoktu bana arkasini biraz donerek yanasti eliyle sikimi cikardi oksamaya baslamisti etegini biraz yukari siyirip sikimi arkasindan surtmeye basladi amcigi vicik vicik olmustu arkasindan amcigina soktum o kendisi ayarlayip sikimin uzerinde gidip gidip gelmeye baslamisti.amciginin icine bosalmistim otobusten inerken bana kartini verdi ev adresi vardi daha sonra her carsiya ciktigimda evinde aksama kadar onu sikiyordum tabiki harcligimida karsiliyordu.

1 yorum: