22 Ocak 2009 Perşembe

Parlak Seks Hikayeleri

önce kedimi tanıtıyım yaşım 18 bu anlatacaklarım geçen hafta başımdan geçti bizim sınıfta bi çocuk vardı kızlardan hiç farkı yoktu parlak götüde büyüktü her fırsatta sürtünüyodum ona ses çıkarmıyodu bir gün tuvalete gitmek için öğretmenden izin alıp çıktı bende arkasından gittim mmahsus elimi yıkadım çıkmasını bekledim çıktı beni görünce heycanlandı havadan sudan muhabbet ettik bişey geldi adı candı can senin boyun çok uzamış eskiden sanki biraz daha kısaydın dedim ve gel aynada bakalım kim uzun diye yan yana geçtik dur arkadan bakıyım daha iyi belli olur dedim arkasına geçtim götü çok büyüktü benimki çoktan kalkmıştı ve arkadan hafif hafif değdiriyodum bi an öyle bekledik ses etmiyodu ve biraz daha götüne sert dayayınca kaçtı sınıfa gitti akşam okul çıkışında çıktık konuşuyoduk havadan sudan konuyu sexse getirdim hiç ilişkiye girdinmi biriyle diye sordum yok dedi ya sen bende ona bir erkekle oldum dedim nasıl dedi götünden siktim dedim nasıl yaptın anlat dedi beliydi onunda canı istiyodu anlattım işte çocuğu hamamda tanıştık ve hamamda siktim dedim ve nasıl siktiğimi anlattım çok hoşuna gitmişti ogün eve gittik vediğersi gün okul çıkışında bi pılan yapmıştım can ben akşam hamama gidecem sende gelirmisin dedim önce yok dedi ben ısrar edince ama ben hiç hamama falan gitmedim önceden bilmemki dedi ben varım ya dedim yanında hem birbirimizi keseleriz dedim tabi anladı biraz durdu ve tamam dedi randevuleştik akşam 9 da o saatlerde sakin oluyodiye geç falan dedi ailem bırakmaz bende dedim arkadaşıma ders çalışmaya gidiyom dersin ve dokuzda aradı gittik soyunma odalarında soyunduk peştemal sarmıştık aman allahım canın vucudu tüysüz sütün gibi bacakları vardı indik aşağı bizden başka kimse yoktu benimki öyle bi kalkmıştıki peştemalde öyle belli oluyoduki can göz altında çaktırmadan bakıyodu duşa girelim dedim ikimiz aynı duşa girelim bir birimizi keseleriz dedim tamam dedi ikimizinde niyeti belliydi ama çekiniyoduk duşa girdik oda çok dardı o suyun altına girdi peştemali ıslanınca götüne yapışmış ben deli oldum dur bende suyun altına girecem deyip yaklaştım arkasına götüne hafif dayadım öylece yıkanıyoduk onunda hoşuna gitmiştiki ses etmiyodu dur ben seni sabunliyim dedim başladım sabunlamaya aşağı doğru indim arkası bana dönüktü ve ben kendi peştemalimi indirdim onun kalçalarınıda sabunlarken hafif çekince onunda düştü aman ahlahım bı kızı vucudu böyle güzel olamazdı eğildi peştemali almaya bırak dedim utanma ve çıplak sikimi götüne sürtüyodum ses çıkmıyodu ondan bi süre göt deliğine sürtükten sonra diz üstüne çök dedim ve verdim ağzına çok güzel yalıyodu sonra sikimi bütün vucuduna sürtükten sonra ayakta arkasına geçtin biraz öne doğru eğdim götünü sabunladıktan sonra sikimide sabunlayıp kafasını dayadın göt deliğine çok yemişti biraz zorlayınca hesini soktum götüne ve gidip gelmeye başladım bi kaç kez gidip deldim ve boşaldım o gece hamamda üç kez siktim onu ve artık o bizim eve ben onların evine gidiyorum ders çalışmak için beraber oluyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder