24 Ocak 2009 Cumartesi

Romanya'da Romen Temizlikçiyi Siktim

Yılbaşı tatilimi geçirmek için arkadaşlarım beni Romanya’ya davet ettiler bende kabul ettim.

Yılbaşına bir hafta kala Romanya’ya gittim akşam uçaktan indiğimde orada kar vardı. Hava çok soğuk buz gibiydi neyse arkadaşlar beni aldılar eve gittik eşyalarımı eve bıraktım ve üzerimi değiştirdim. Yemeğe çıktık oralarda pek fazla güzel restoran yokmuş bir Türk restoranına gittik rakı kebap bir güzel karnımızı doyurduk. Fakat etrafta romen kızları bir başka iştahımı açmaya başlamışlardı ama sabırlı olmalıydım. Gecenin ilerleyen saatlerinde kalktık eve gittik biraz sohbet ettik ve yattık. Sabah kalktığımda arkadaşım işe gitmiş ben yalnız kalmıştım fakat içeriden sesler geliyordu. Bu arada dışarısı buz gibi ama evleri çok sıcak ve ben boxır ımla yatmıştım. Yataktan kalkıp kim o diye baktığımda harika bir romen kızı temizliğe gelmiş evi temizliyordu. Göz göze geldik yarım Türkçeyle merhaba hoş geldin dedi. Gülümseyerek bende hoş bulduk günaydın dedim. Ama benim içim bir tuhaf olmuştu ne yapıp edip bunu sikebilirim diye düşünmeye başladım.

Hemen bir plan yaptım havluyu almadan banyo ya girdim. Bu arada banyo yaptığım salondan gözüküyordu benim aletim kalkmış vaziyette banyo yapıyordum beni izlediğini hissediyordum. Çünkü bende onun siluetini görüyordum. Sanki 31 çeker gibi sesler çıkartıyor arada bir oooh sesleri çıkartıyordum. Bir süre sonra Elena’ya seslendim tarifle havlu istedim. Havluyu getirdi bu arada benimkinden gözlerini alamıyordu. Havluyu omuzlarıma aldım salona çıktım Elena karşıma geçip donuk gözlerle bana bakıyordu. Yanıma çağırdım oturdu saçını okşamaya başladım. O da dayanamayıp vücudumu okşayıp ellerini yavaş yavaş aletime kadar indirdi. Aletimi eline aldığında derin bir iç geçirdi yavaş yavaş sıvazlayarak okşamaya başladı bende göğüsleriyle oynamaya başladım. İyice zevke geldi ve göğüslerimi yalamaya karnıma göbeğime ve aletime kadar yalayarak indi aletimi harika bir şekilde yalayıp diliyle oynuyordu sonra taşaklarımın tamamını ağzına alıp emip bırakıyordu. Offf ben çıldırıyordum koltukta o da yan yatıp o benimkini bende onunkini yalamaya başladım. Zevkin doruklarındaydık ikimizde ben doğruldum koltukta oda kalkıp aletimin üzerine oturdu yavaş yavaş sokuyordu tadına vara vara her girişinde sikim amının sıcaklığını ve darlığını hissediyordu. Dibine kadar aldığında biraz bekledi bende göğüslerini iki elimle tutup okşuyor meme uçlarını sıkıştırıyordum. Artık hareket etmeye başlamıştı hızlı hızlı oturup kalkıyor amının sularıyla taşaklarıma kadar iniyor ve şlap şlap diye ses çıkarmasına sebep oluyordu. Yaklaşık 30 dak. o şekilde devam ettik artık ikimizde boşalmaya kasılmaya başladık müthiş bir patlamayla içine boşalırken oda yeni uykudan kalkmış gibi kasılıyordu. Sırtını benim göğsüme yaslayıp yüzüme baktı ve gülümsedi çok mutlu olduğu gözlerinden okunuyordu.

1 yorum:

  1. merhaba aramıza üçüncü şahıs istiyoruz şağıdaki telden ulaşabilirsiniz çabuk olan kazanır bekliyoruz pişman olmazsınız isterseniz telden de konuşuruzselam arkadaşlar biz meral ve 0535 500 0565 0507 439 7715

    YanıtlaSil