5 Şubat 2009 Perşembe

Arabada Çok İyiydi

Evliyim ve o da evli idi.Bi kamu kuruluşunda çalışıyom. Msn de tanıştığım biriyle uzun zaman konuştuk sonra beni yaşadığı şehre davet etti. Ankaraya gittiğimde beni karşıladı.Biraz dolaştıktan sonra sinemaya gitmeye karar verdik.arkalardan bi yer aldım.

Türbanlı birisiydi bu yüzden pek rahat değildi ve evli idi. Neyse filmin ilk 30 dakikası bi şey yapamadım. Sonra onun elini tuttum ve dudaklarından öpmeye başladım.o da kendini bırakınca alttan eteğinin içine elimi soktum.eliyle istemiyomuş gibi elimi geri çekiyodu.Ama ben artık durmaya niyetli değildim.sonunda o da yavaş yavaş tahrik olmaya başladı.kendini bıraktı.sinemada epeyce öpüştükten sonra film bitince çıktık.Ve arabasıyla bi parka gittik.Kimseler yoktu.Arkaya geçmemizi istedi ve hemen arkaya geçtim.Başladık öpüşmeye o da kontrolden çıkmıştı.Onu arabasında tam 3 kez siktim.Korunduğu için hamile kalma derdi de yoktu.Vucudu biraz kıllıydı ama amını ben geleceğim için yeni traş etmişti.çok güzel bir amı vardı.Dakikalarca onu yaladım.öğleden sonra 3 te başladık akşam 9 a kadar onunla sevişip sikiştik.Sürekli beni öpüyor ve istiyordu.Ama ben artık bitmiştim.Sonunda kocası telefon açınca eve dönmesi gerektiği söledi.Beni otele bıraktı ve evine gitti.Ertesi gün onu atakulede ve parkta yine öpüp kokladım ve geri döndüm.Hala konuşuyoz ama bu arlar bira az ediyo gidip onu tekrar sikmek için can atıyom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder