5 Şubat 2009 Perşembe

Asansörde Yedim

slm ben 22 yaşında yakışıklı sayılacak 1,86 boyunda ve 80 kilo bi erkeğim bundan 6 ay önce yazın adanada eve çıkmak için apartmana girdim asansör 10. kattaydı çağırdım geldi sonra tam iriyordun bi bayan beklermisiniz dedi ve girdi asansöre kusura bakmayın dedi bende herşeye bakarım ama kusura bakmam dedim

kadın bana bi baktı bu arada kadın kızıl saçlı 33 yaşlarında düzgün fizikli baktı üzerinde etek vardı yaz olduğu için bunada bakarmısın diye eteğini kaldırdı ki aman allahım kilot giymemiş bende şaşkınlıkla bakarım deyip eğildim tabi bu arada 10. kata gelmiştik stopa bastım yaz olduğu için kimse yoktu apartmanda zengin bi muhit olduğu için yazlığa gider herkkes başladım yalamaya kadın çıldırmış gibi beni itti ve şortumu indirdi ve o şekilde kalkmış olam sikimi amına dayadı ve bacaklarını belime doladı bende yavaş yavaş sokmaya başladım çabuk ol birisi görebilir dedi bende hızlandım ve boşaldım içine niye içime boşaldın ya dedi bende nolcak dedim korunuyorum dedi bende bişey olmaz dedim ve içinden çıkmadan devam etmeye başladım hoşuna gitmiş kısık kısık inliyordu ve 2.kez boşaldım o 3-4 kez boşaldı sanırım sonra 2-3 ay filan beraber olduk o çalıştığı için tayini çıktı ve başka bi şehe gitti bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder