22 Ocak 2009 Perşembe

Kocam Beni Mutlu Edemiyordu

maraba ben nazlı 4 aylık evliyim ama eşimi sevmiyorum istanbulda yaşıyorum evde sıkıntıdan patlıyorum bende bilgisayarla uğraşıyorum neyse böle devam ederken eşimin msn adresine giriyodum onun bi arkadası vardı ömer die aynı memleketliydik hatta nikah şahitimizdi pek yakışıklı deildi ama olgun biriydi bununla nette konuşmaya basladık hergün geliyordu nete benimle konuşmak için ben önce kale almıyodum bunu ama yalnızlıktan konusuyodum bana yavas yavas hikayeca nım cicim demeye basladı fark ettim yakınlığını önce kızdım istemedim ama öle güzel davranıyo öle tatlı seyler sölüyodu ki neyse sonra bana bi rüya gördüğünü rüyasında seviştiğimizi söledi bende yok artık dedim ama hiç aklımdan çıkmıyordu bende daha yaklaştım buna sonra bana nette neler sölerdi neler sürekli boşalırdım onun yüzünden oda tabi beni deli gibi istiyordu megerse beni nişanda görünce begenmiş (bu arada gercekten çok güzelim mavi gözlü beyaz tenli çok asılan olurdu neler teklif ederlerdi neler 90_60_90 vücudum var abartmıyorum) o zamndan beri aklında ben varmışım nişandada fark etmiştim onu ama bana hoş gelmemişti neyse memlekete bununla tanışmaya ve hatta sevişmeye gittim.Buluştuk ii giyinmişti bende iç giyiyme özen göstermiştim tanga falan yani gidecegimiz yer üniversiteydi yesillik alan gittik önce cekingen davrandık nede olsa yeni tanışıyor sayılırız sonra seni bi öpsem dedi öpüşmeyi bile bilmiyordu kız arkadaşı az olmuş ellri hatta tüm bedeni titriyodu onu öle öptüm ki deli divaneydi beni bile azdrmıştı ben öle birliktelik falanlardan hoşlanmam ama cinsellikten hoşlanıyorum e zevk alamayınca partnerimden saga sola kaydık işte zamanla neyse eliyle orama burama dokunuyodu benimki ise sulanıyordu ama onun ki acayip büyüktü yani hiç öle bişi görmedim elime alınca şok oldum daha dururmuyum bana sarılıyor önden arkadan sürtünüyordu ikimizde hiç bişeyden çekinmiyoduk.Birgün buluşunca seni bi seks hikayeler yere götürecem tabi istersen dedi bende tereddütlüydüm ama tamam dedim.Arkadsının evini ayarlamış iice heyecanladım ama yerlerde çiçekler yatgımızı bile özel hazrlamış dans ettik uzun uzun öpüştük sonra yavas yavas beni soydu aman allahım dedi sen tahmin ettiğimden daha sahanesin bende onu soydum ama o durmadan öptü heryerimi yaladı eşim amcığımı hiç öpüp yalamaz ama ömer resmen beni çıldrttı yalvarıyodum gel artık içime gir die ama nasıl alacaktım onu içime öle büyüktü ki e benim ki de az sikilmiş daracıktı neyse bu yavas yavas girmeye basladı bi kere bu işi yapmış parayla birini sikmiş arkadasları ısmarlamış ama bu baskaydı tabi başını soktu ben nasıl bagırıyorum çok acıyo ama amcıgım durmuyo hele ömer azmış ki nasıl yavasca girdi git gel yapıyodu acı bitti zevk basladı ama ben nasıl inliyorum iice azmıştım bu hemen boşaldı sonra durmadı evirdi cevirdi defalarca becerdi bense doymuyodum ama öle bi pozisyon vardı ki ömerin tek hayali ayakta tek bacagımı aldı kaldırdı gecirdi bana ya o kadar gir çıka amcığım hala daracıktı bu onu deli ediyordu ya bu nasıl şey diodu öle bi pozisyonda ikimizde kendimizden gecmiştik gittikçe hırçınca sikiyodu beni ve aynen boşaldık az dinlendik bense hala doyamöadım üstüne çıktım aldım bunu içime hop hop hopluyodum onunkini aldıkça içime daha da coşuyodum memelerimde hopluyodu ömerse zevkten bagırıyo inliyodu gitgeller yapmaya basladım öle bi doldum ki tekrar boşaldım bu sefer ömerinki kalktı ya öle kocamandıki yala yala bitmiyodu ben yaladıkça erkekleşiyordu ama gercekten o tam bi erkekti sertti ve güzel yapyodu bu işi neyse ömer beni domalttı buda benim en sevdiğimdi off nasıl git gel yapıyodu nasıl sokup sokup çıkartıyodu bense zevten aglıyodum ömer yorulmuş bense öle bi tat almıştım ki bu sefer ben gidip geliyodum deli gibi o sabitti bense kendimi ileri geri atıyodum saclarımdan tuttu at gibi binmişti bana ikimizde uluyoduk resmen oda boşaldı 4 kez falan onu boşalttım bende bi o kadar boşaldım işin garibi bi tek onda orgazım olmuştum bunu basarmıştı sonra banyoda yıkandık tabi yine geçirdi bana domaltarak ama yine ben boşaldım amma dolmuşum ha ve azmışım öle sevdi öle mutlu ettiki beni bir kere ilişkiye girdik ama harikaydı şimdi onu kendiyatagımda agarlıcam gelecek yakında ve yine sikicek beni ömerim.

3 yorum:

  1. selam beyler ben burdayım siz nerdesiniz yoksa kendinize güvenmiyormusunuz meral 05355000565

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERAL ben Turgay 05321690021 ara seni bekliyorum çabuk ol ben çok azgın kudurmaktan beter oldum elini sıkı tut bekliyorum

      Sil
  2. slm ben kenan tanışmak isteyen olgun bayanlar arasın 05078421347

    YanıtlaSil